Nu kom min nya *****!!!!

Asså cha cha alla bloggiisläsareeh!  ^^
Jag har lixom nyss varit och hämtat ett paket som jag beställde...

 Yey! <33
Asså så sjukt nöjd jag blev!  =D
och det är en äkta louis vuitton väska. Hatar när folk går runt med fejkade. Det är ju sååå sjukt mke coolare med en äkta!

jag har också fått tfågan om vilket smink jag (Frida) använder.  Så jag tänkte vara snäll och svara på den frågan..

Inte-leva-utan-produkterna är:
- Foundation, Max Factor "Age renew"
- Puder, Chanel
- Rouge, Nars
- Mascara, Diorshow Unlimited
- Bronzing Powder, H&M
- Detective Chic - ögonskuggor och highlighter, Dior
- Läppglans, DuWop
- Ögonbrynspenna, H&M
- Kajalpenna, Face
- Läppstift, Face
- Salva, Rosebud
- Läppbalsam, Kiehl's (fanns inte i sminkväskan ikväll.?.
..det är på rymmen, men det ska normalt finnas där)
- Ögonfransböjare, H&M
- Pincett, Vitry

[alla dessa är every day products för mig]

hihi nu ska jag klicka hem lite mer saker från ***** hihi man vill ju inte att någon ska veta var allt fint finns... xD
Puss puss!  <333  //Frida



Kommentarer
Postat av: Neha

Tack snälla:D Lägg gärna till mig på bloglovin så du inte missar några bilder:D



Inget alls, ska jobba i morgon så hehe, du då?=)

2010-10-08 @ 20:06:47
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: sara

sv: :P lärde mig sj

2010-10-09 @ 10:57:21
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0