Chacha!!!

Asså jag har haft en sjukt rolig dag, fast egentligen är jag sjuk  =P.
Men hur som hälst så har jag träffat världen sötaste, snällaste, bästaste killar på facebook!  Dom är såå snälla!
Aja, ni vet vilka ni är!  <3 ;)  ^^

Jag har köpt massa nya grejjer i dag också...som alltid dåeh  xD
och jag la upp bilderna på mina nya saker på facebook!  Kolla vad alla skrev!  <3

Ps. Jag skriver inga namn nueh  xD


 
fiina;]] ♥


Thihi nej. Sexiga ♥



sjukt heta
;*


Thihih jag vet ^^



najjsiga;d♥

 najjs♥


Tack så mke mina älsklingar!!!  ♥ 


Du är så jävla sexig hela du Frida!!  ♥;*

· 2 personer'Findel Jerimo Madison' och David Mörsare gillar detta.

Hihi sött va?  xD



'Findel Jerimo Madison' gillar detta.


ass najjsiga;p♥



 tackar!


passar nog bra på dig! Sexig Frida, sexiga underkläder= Bäzzth!


 
Hihi ja. Hoppas det ♥

 

 snygg;]♥

Asså ni får kolla på facebook, kan inte lägga upp alla 18 (!) grejjer jag köpt!!  =O  ;)

Funderar också på att förstora tuttarna....
Jag vill ha STÖRREEEE!
Haha skulle det se ut så här kanske???  =P

Vad tycker ni???



Kommentarer
Postat av: g e r a l d i n a

Var gärna med och ställ lite frågor på min frågestund! ^^



http://geralh.blogg.se/2010/october/okey-lets-go.html#comment

2010-10-18 @ 21:21:21
URL: http://geralh.blogg.se/
Postat av: jackaan.

gördu?

2010-10-19 @ 22:44:54
URL: http://mywordds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0