har inte kunna blogga för att...

jag har varit inlagd på SJ (sjukhuset)
Varit med om en olycka...men vad har jag ingen lust att säga. Va full som satan bara...och så gjick det lite snett..
Men nu är allt bra igen och jag saknar min älskling så jävla mke. Facebook är enda settet vi kan träffas på efterssom vi bor så långt ifrån varandra. =(
Men iaf så ska jag nog inte hitta på något i kväll, ska nog bara hoppa i bubbelpoolen och chilla <3


Har även varit på en nagelstudio i dag! (skolkade) ^^ Jag, Carro och Fanny va där och fick våra naglar fixade.
Så här blev resultatet:
Asså det är inte lösnaglar som man limmar på, och inte mina riktiga...det är spec-vax!  ^^  Kostade ca 1000Kr. Billigt!
NU är bubbelpoolen uppvärmd! 
Chaooo Bitchesss;*;*

Kommentarer
Postat av: E M M A

Frågestund på bloggen:)

2010-11-09 @ 15:50:11
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: elinaa

Amen tror du inte man fattar vad det var för olycka eller?

2010-12-26 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0