Hello, the angel is back!

Assåw, sorry för det sjuuukt dåliga upd.
Men jag och min pappa har ju varit i New york i en månad och jag tog ju skälvklar med min rosa laptop, men när jag skulle blogga så märkte jag att någon hade snott den, ngn #"&%¤ gubbe ofc.
Och jag kunde ju inte få någon ny fören vi var hemma... Så det blev ingen upd där.
Men nu har jag iaf fått en ny dator, rosa ofc SO AMANDA FRIDA STILE!
Och den är tiewp mkt bättre en den andra, men det är ju inte så konstigt eftersom min nya kostade ca 4000 mer!
Men nu ska jag tiewp följa med mamma på gymmet, åt ju en kezosallad i morse så jag vill ju inte bli fet!:S
Min mamma är ju tränare för massa olika pass där så jag får gå in gratis.
Älskar mina föreldarar, den saken är klar!
KISSES FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0